Venray oldtimer city
Ons lid Frank Lommen schrijft:
Ieder jaar is er in het mooie Noord-Limburgse Venray een oldtimer toertocht. Ik ben er zelf meestal wel een deel van de dag aanwezig of de hele dag. Bij goed weer loopt het centrum al gauw vol met de meest mooie auto's en motoren en zijn de terrasjes gevuld. Voor de liefhebbers heb ik de onderstaande tekst overgenomen. Kijk ook eens op : http://www.venrayoldtimercity.nl/. Er is ook een weekend arrangement met een overnachting in een uitstekend hotel, vlak bij mij in de buurt. Uiteraard assisteer ik met evt. technische problemen.
Van de organisatie :
De Venrayse Oldtimer Toertocht zal dit jaar plaats voor de 16e keer plaats vinden in het laatste weekend van juli : zondag 25 juli 2010.
Om het voor u gemakkelijk te maken is er ook nu weer een flexibele start zodat u de mogelijkheid heeft om tussen 11.00 uur en 15.00 uur te starten.
Zoals de voorgaande jaren kunt u kiezen tussen twee verschillende routes, een toertocht van 50 kilometer of van 80 kilometer. Uiteraard kiest u voor de route welke het beste bij u en uw oldtimer past.
Deelname staat open voor personen auto ’s met een bouwjaar van 1975 of eerder.
Inschrijving vindt plaats op de dag van de toertocht zelf tussen 11.00 uur en 15.00 uur bij de schouwburg. Het inschrijfformulier onderaan de pagina kunt u vooraf invullen en bij het inschrijven op zondag 25 juli afgeven.
Daarnaast bieden wij u de mogelijkheid om te genieten van een geheel weekend “Venray Oldtimer City” door ook deel te nemen aan de Asteria Knapzakken Toer Venray op zaterdag 24 juli. |
|
Beste Mensen,
Komende zondag is het "prestigieuze" Venray Oldtimer City. Ik heb inmiddels begrepen dat Erik, Mart en Daisy van de partij zijn. De kosten voor deelname zijn € 5,-. Ik ben er zelf vanaf ongeveer 10:30 uur 's morgens. Als je nog langs wil komen, dan ben je van harte welkom. Ik ben er zelf tot ongeveer 13:00 uur. Daarna moet ik weer gaan werken.
Rij je met je TomTom, rij dan via de Noordsingel de Sint Jozefweg op. Bij de splitsing links aanhouden de Eindstraat in. Er staan daar verkeersborden dat de straat gesloten is voor gemotoriseerd verkeer, maar dat geldt niet voor komende zondag. De Eindstraat gaat over in de Schoolstraat en deze eindigt op het Schouwburgplein. Bij vragen kun je mij altijd even bellen (0651132222)
Hopelijk tot zondag !!!!
Groetjes,
Frank Lommen |
|
Gaan jullie dan de rit ook rijden? Of alleen de meeting?
Heb eigenljk wel zon om langs te komen  |
|
(22-07-2010 10:19 PM)JanvdWouw schreef: Gaan jullie dan de rit ook rijden? Of alleen de meeting?
Heb eigenljk wel zon om langs te komen 
Wij zijn er ook, rijden niet de rit, gewoon even bijkletsen.
Groeten Mart en Daisy |
|
he mensen,
zie jullie morgen ik ben er rond 11 uur
volgens mij krijg ik geen mail meer als er nwe berichten zijn effe nakijken
grtx
Eric |
|
Kletsen klinkt goed, hopelijk maakt mijn zus het niet te last (ben aan het oppassen),
dan moet het wel lukken om langs te komen... |
|