|
20080817; 17 augustus - Nationaal Oldtimer Festival Zandvoort
|
|
19-04-2008, 02:16 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-07-2008 om 09:53 AM door WelmoedJ.)
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
20080817; 17 augustus - Nationaal Oldtimer Festival Zandvoort
Nationaal Oldtimer Festival Zandvoort
Net als vorig jaar (in september) organiseert 402Events weer het enorm leuke Nationaal Oldtimer Festival. Degenen die het evenement in 2007 hebben meegemaakt herinneren zich vast nog het goede, warme weer en het "kleine broertje" met de vleugeldeuren. Wie aan dit evenement wil deelnemen moet zich via een e-mailtje bij onze voorzitter aanmelden. Aan het evenement zjn voor auto en chauffeur geen kosten verbonden. De sluitingsdatum voor aanmelden is 20 juli 2008. |
|||
|
14-07-2008, 01:25 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-07-2008 om 01:07 PM door WelmoedJ.)
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: 20080817; 17 augustus - Nationaal Oldtimer Festival Zandvoort
Hallo Luitjes,
De vakanties zijn begonnen en dan staan onze hoofden niet naar andere zaken. Toch wil ik jullie er aan herinneren dat we ook dit jaar weer met een (liefst groot) aantal auto's willen deelnemen aan het Festival in Zandvoort op zondag 17 augustus 2008. Er zijn nog genoeg leden van onze club die daar nog nooit zijn geweest! Degenen die al eens hebben meegedaan, vonden het een erg leuke dag. Wil je ook eens je D showen aan een enorm publiek, geef je dan zo snel mogelijk op. Een e-mailtje aan mij is voldoende. Een week voor het evenement krijg je dan van mij de aanwijzingen met verzameltijd en -plaats. Welmoed. DCN #261 DeLorean VIN #6513 Pontiac TransSport 3.8L V6 1996 |
|||
|
18-08-2008, 04:10 PM
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
RE: 20080817; 17 augustus - Nationaal Oldtimer Festival Zandvoort
Een sombere morgen, die 17de augustus, met en dikke grijze wolkendeken leek het er eerder op dat het zou gaan regenen, dan dat we het de hele dag droog zouden houden.
Met veel moeite heben we toch drie DeLoreans naar Zandvoort weten af te vaardigen. Wouter kon niet en had zijn neef gevraagd met zijn Sammy Davis Jr car mee te doen. Mijn oude 2572 is ook ingezet. En net voor de valreep kwam mijn nieuwe D beschikbaar. Vrijdag uit de haven opgehaald, zaterdag gepoetst met de polijstmachine om de grauwsluier van de lak te verwijderen, zondag aan het publiek getoond, nog getooid met Amerikaans kenteken Leidt natuurlijk wel tot spraakverwarring als ze dan in het engels tegen je beginnen. In de middag was het zelfs nog erg zonnig en mooi weer. We hadden, net als de vorige keren, een standplaats naast de baan en dus een prima uitzicht op wat op de baan langsscheurde. Leuk detail: er was een man die zijn oldtimer (35 jaar in bezit, vergeef me dat ik het merk niet meer weet) geschat had op een waarde van ong. 35.000 euro en dat op de ruit had gezet. Iemand vroeg hem of dat de huidige waarde was. Hij werd een beetje daas toen hij van een taxateur hoorde dat de geschatte waarde rond een kwart miljoen lag. Zelfs de meegekomen dames vonden een prima plaats bij de auto's en genoten van het weer. Volgend jaar is er weer een NOF en dan gaan we er natuurlijk weer voor! DCN #261 DeLorean VIN #6513 Pontiac TransSport 3.8L V6 1996 |
|||
|
|

Home
Over de club
Album
Zoeken
Forumledenlijst
Kalender
Help
Voorpagina