Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
20090605; 5, 6 en 7 juni 2009 - DOC Eurotec
25-11-2008, 05:27 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-03-2009 om 05:03 PM door WelmoedJ.)
Bericht: #1
20090605; 5, 6 en 7 juni 2009 - DOC Eurotec
DOC Eurotec

De DeLorean Owners Club of UK nodigt u uit weer deel te nemen aan hun - nu al derde - bijeenkomst met technische achtergrond.

DOC lid Arran Jamieson stelt zijn hotel in Hunstanton, Norfolk open voor iedereen die de DeLorean een warm hart toedraagt of bezit. Hij zal ook weer zorgen voor bed, breakfast en diner.

Het evenement wordt gehouden op 5 t/m 7 juni 2009 en uitgaande van eerdere ervaringen is het een geweldige happening. Ook de toertocht door de mooie, op Noordholland lijkende omgeving wordt

zowel door de bemanningen van de auto's als door de bewoners zeer gewaardeerd.

Op het moment dat ik dit stukje schrijf heb ik van Arran bericht ontvangen dat er nog 12 kamers beschikbaar zijn. Dat betekent snel inschrijven als u Eurotec ook eens, of weer eens wilt meemaken.
Arran heeft mij desgevraagd verteld dat als zijn hotel volgeboekt is, hij zal zorgen dat er elders overnachtingsgelegenheid is.

De DOC wil dit keer proberen 50 auto's te verwelkomen. Om dat aantal te halen wordt eigenaren die met een DeLorean komen een korting op de kosten gegeven. Meer en precieze details vindt u op de website.

Lekker lang weekend maken? Vertrek dan op donderdag met de nachtboot en reis ook weer terug met de nachtboot op zondagavond!
In beide gevallen rijdt u uitgerust en bij daglicht om van de omgeving te kunnen genieten.

Nieuwsgierig geworden en u wilt meer weten over overnachtings- en deelnemerskosten en wat u daarvoor geboden wordt? Ga dan naar de speciale website van dit evenement: http://www.caleyhallhotel.co.uk/delorean

Zoals gebruikelijk is in een vereniging zullen we weer proberen de deelnemers gezamelijk te laten rijden (in Engeland). Als u zich bij de DOC hebt aangemeld voor deelname, geef dat dan ook even door aan mij.

P.S.: Henk Bruinen gaat ook mee. Hij heeft ons - die de nachtboot nemen - uitgenodigd bij hem in Maasdijk te verzamelen. Dat is vlakbij het vertrekpunt van de boot, dus.... Bedankt, Henk.

Let op: Onze optie voor de nachtboot tegen de vastgelegde prijs verloopt op 22 maart (optieprijs auto+chauffeur € 200,00 exclusief cabine, exclusief ontbijt). Overtochtprijs op 19 maart al € 234,00! Wilt u mee naar Engeland, geef dat dan NU op!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
20-01-2009, 11:54 AM
Bericht: #2
RE: 20090605; 5, 6 en 7 juni 2009 - DOC Eurotec
Ik heb me ingeschreven, te vertrekken op vrijdag (files....) en in vertrek ginder terug op zondag op de late voormiddag. Ik ben alleen niet zeker hoe ik dat ga doen. Mijn delorean kan niet over de zeebodem rijden dus ik heb de keuze: via Brugge en de kanaaltunnel. Ofwel via Nederland en Hoek van Holland. Kanaaltunnel heeft als nadeel dat ik de file van Brussel moet doorkruisen en bijgevolg minstens 3 uur moet karren alvorens ik in Brugge ben. Dan nog een anderhalf uur naar Sangatte, de trein is een 20 min. en dan van daar nog een dikke 3 tot 4 uur denk ik.
Tegen de tijd dat ik in Brugge ben, ben ik ook in Hoek van Holland.

Dus gaan jullie hetzelfde doen, en hoe lang duurt dat via hvh? (rijden en overtocht) Wat kost dat? Waar komt die boot vervolgens aan?

Ik hou wel de traditie zeer hoog. Vooraf betaald of niet, als er niks dan regen is voorspeld, gaat bibieke hier wel niet mee.

groetjes
Jan Indekeu
Vin 05141

WelmoedJ schreef:DOC Eurotec

De DeLorean Owners Club of UK nodigt u uit weer deel te nemen aan hun - nu al derde - bijeenkomst met technische achtergrond.
DOC lid Arran Jamieson stelt zijn hotel in Hunstanton, Norfolk open voor iedereen die de DeLorean een warm hart toedraagt of bezit. Hij zal ook weer zorgen voor bed, breakfast en diner.

Het evenement wordt gehouden op 5 t/m 7 juni 2009 en uitgaande van eerdere ervaringen is het een geweldige happening. Ook de toertocht door de mooie, op Noordholland lijkende omgeving wordt
zowel door de bemanningen van de auto's als door de bewoners zeer gewaardeerd.

Op het moment dat ik dit stukje schrijf heb ik van Arran bericht ontvangen dat er nog 12 kamers beschikbaar zijn. Dat betekent snel inschrijven als u Eurotec ook eens, of weer eens wilt meemaken.
Arran heeft mij desgevraagd verteld dat als zijn hotel volgeboekt is, hij zal zorgen dat er elders overnachtingsgelegenheid is.

De DOC wil dit keer proberen 50 auto's te verwelkomen. Om dat aantal te halen wordt eigenaren die met een DeLorean komen een korting op de kosten gegeven. Meer en precieze details vindt u op de website.

Lekker lang weekend maken? Verdtrek dan op donderdag met de nachtboot en reis ook weer terug met de nachtboot op zondagavond!
In beide gevallen rijdt u uitgerust en bij daglicht om van de omgeving te kunnen genieten.

Nieuwsgierig geworden en u wilt meer weten over overnachtings- en deelnemerskosten en wat u daarvoor geboden wordt? Ga dan naar de speciale website van dit evenement: http://www.caleyhallhotel.co.uk/delorean

Zoals gebruikelijk is in een vereniging zullen we weer proberen de deelnemers gezamelijk te laten rijden (in Engeland). Als u zich bij de DOC hebt aangemeld voor deelname, geef dat dan ook even door aan mij.
Reageren op dit bericht
20-01-2009, 01:15 PM
Bericht: #3
Jan Indekeu schreef:Vooraf betaald of niet, als er niks dan regen is voorspeld, gaat bibieke hier wel niet mee.

Alle Janneman, den voiture is toch niet van chocolade? Een bietje regen zal het bakske zeker geen kwaad doen. Gewoon shampoo meenemen en opsmeren als het gaat plenzen dan is die gelijk gekuist.

Kijk hier eens voor de lange termijn weersverwachting:
http://www.kennislink.nl/web/show?id=91590

Welmoed.

DCN #261
DeLorean VIN #6513
Pontiac TransSport 3.8L V6 1996
Reageren op dit bericht
21-01-2009, 12:51 PM
Bericht: #4
Allez vooruit Welmoed, als mijne bak dan toch nie van choko is dan maar het zeeke op zekers? :-) Me hoeveel zijde gijlie om de zondag trug te komme?

Hopelijk ben ik dan niet de enige die op zondag terug keert. Verlof dagen zijn schaars, dus de vrijdag is OK, de maandag moet voor mij dan alweer niet. gewoonlijk sterven die dingen de middag toch uit, ik kan me inbeelden dat de meeste Engelsen zondag middag vertrekken om dan thuis te zijn.

tunnel of boot zal nog moeten blijken. Ik wil wel niet tot laatste moment wachten, de prijzen zijn meestal het gunstigste bij vroeg boeking.

Groetjes uit Belgiëland
Jan

Welmoed.
[/quote]
Reageren op dit bericht
21-01-2009, 01:10 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-01-2009 om 01:19 PM door WelmoedJ.)
Bericht: #5
Jan,

't Vloams is nog goed te volgen Smile

Hoe anderen er over denken, weet ik niet, maar de laatste keer is de terugreis met de nachtboot goed bevallen. Om die reden zal ik ook de heenreis met de nachtboot maken. Dan kom je uitgerust aan en rijdt in een toch wat andere omgeving (rare gewoonte: links rijden) met daglicht.
Ik heb wel vaker in Engeland gereden, ook in het donker, maar als het kan geef ik toch de voorkeur aan daglicht.

De boot vertrekt in het algemeen 's avonds rond 10 uur, inschepen vanaf een uur of acht. Tijd genoeg om (mogelijk zelfs na het werk) in HvH te komen.
Even prijzen gecheckt: als er nu (21 jan) zou worden geboekt met de nachtboot betaal je - inclusief ontbijt - € 280 voor 1 volwassene. Dat is een flexi arrangement met annuleringsverzekering. Ga je als 60+er dan ben je minder kwijt. Hoe langer je wacht met reserveren, hoe duurder het wordt! Kan tot 2x zoveel oplopen.

Ik heb Stena Line gevraagd of er nog zoiets als korting voor meer dan één auto bestaat. Laten we even afwachten hoe ze reageren.

DCN #261
DeLorean VIN #6513
Reageren op dit bericht
26-01-2009, 09:53 AM
Bericht: #6
Hey Welmoed.
175€ return ticket Eurotunnel. Voor de prijs is dat interessanter, maar dan moeten we meer rijden, en de gevreesde ring van Londen...Moeilijk te beslissen. Ik vraag eens aan de Belgen hoe die dat zien.

Als jij de nachtboot neemt, is dat die van vrijdag avond? Ik hoor wel veel verhalen van auto beschadigingen in de car-decks van die ferries... We moeten allemaal stilaan beslissen, is alleen maar goedkoper!!
Jan

WelmoedJ schreef:Jan,

't Vloams is nog goed te volgen Smile

Hoe anderen er over denken, weet ik niet, maar de laatste keer is de terugreis met de nachtboot goed bevallen. Om die reden zal ik ook de heenreis met de nachtboot maken. Dan kom je uitgerust aan en rijdt in een toch wat andere omgeving (rare gewoonte: links rijden) met daglicht.
Ik heb wel vaker in Engeland gereden, ook in het donker, maar als het kan geef ik toch de voorkeur aan daglicht.

De boot vertrekt in het algemeen 's avonds rond 10 uur, inschepen vanaf een uur of acht. Tijd genoeg om (mogelijk zelfs na het werk) in HvH te komen.
Even prijzen gecheckt: als er nu (21 jan) zou worden geboekt met de nachtboot betaal je - inclusief ontbijt - € 280 voor 1 volwassene. Dat is een flexi arrangement met annuleringsverzekering. Ga je als 60+er dan ben je minder kwijt. Hoe langer je wacht met reserveren, hoe duurder het wordt! Kan tot 2x zoveel oplopen.

Ik heb Stena Line gevraagd of er nog zoiets als korting voor meer dan één auto bestaat. Laten we even afwachten hoe ze reageren.
Reageren op dit bericht
26-01-2009, 11:16 AM
Bericht: #7
Folkestone tunneluitgang naar Old Hunstanton is 175 mijl. Een goede 3 en een half uur rijden geeft Google Maps aan, maar de London Ring is berucht voor vertragingen. Die afstand en reistijd maal twee voor heen en terug. Dan nog even de extra brandstof incalculeren (ik schat anderhalve tank over het geheel, maar het kan ongunstiger uitpakken bij files).
Daar komt nog jouw reisafstand naar de tunnel bij (of naar Hoek van Holland).

Ik denk dat je hiermee een leuke berekening kan maken in tijd versus kosten.
Reageren op dit bericht
02-02-2009, 05:41 PM
Bericht: #8
Dag Welmoed,

Neem je de nachtboot naar ginder op donderdag avond of vrijdag avond? De Belgen verzamelen in Brugge op vrijdag ochtend 9u. Kan niet slechter voor mij, dan moet ik door alle Brussel files, of de dag ervoor s'avonds rijden en daar ergens in een hotel slapen. Da's natuurlijk het nadeel als je in het groene Limburg woont.
Dus laat je weten of jullie de donderdag naar vrijdag of vrijdag naar zaterdag boot nemen? met hoeveel gaan jullie?

groetjes
Jan
Reageren op dit bericht
02-02-2009, 05:54 PM
Bericht: #9
Jan Indekeu schreef:Dag Welmoed,

Neem je de nachtboot naar ginder op donderdag avond of vrijdag avond?

Ed gaat vrijdagochtend vroeg heeft hij gezegd.
Verder nog van niemand iets gehoord (optie op het goedkope tarief is voor 2 maanden vastgezet, maar wachten tot het laatst is riskant!

Op een ferry loop je net zoveel risico op schade als in het gewone verkeer. 't Zijn per slot van rekening dezelfde (goed of slechte) chauffeurs. IK heb al die keren oversteken nog nooit schade gehad (behalve dan destijds bij de Hovercraft in Calais, maar dat was een ingeslagen ruit door een inbreker, niet op de ferry zelf!).

Ik kies zelf voor de donderdagavond vetrekken en zondagavond terug (beide keren de de nachtboot), dan ben je 's ochtends bij aankomst fris en monter en rijd je overdag. Kun je ook relaxter rijden en - belangrijk - vanuit Harwich heb je geen last van de verkeersdrukte of problemen op de ring van Londen.

DCN #261
DeLorean VIN #6513
Reageren op dit bericht
16-02-2009, 03:33 PM
Bericht: #10
Dag Welmoed,

Het is beslist. Ik heb even alle voor- en nadelen bezien, en ik ga de Belgische kant volgen. Alleen vertrek ik nu op donderdagvond nadat de files weg zijn richting Brugge. Daar kan ik mijn D laten staan bij Frederik en slapen we in een hotel aldaar. S'morgens om 9u vertrekken we dan richting Kanaaltunnel. Ik heb zojusit een schriftelijke kursus "West-Voams" gekregen om me voor te bereiden. Zondag middag na de lunch vertrekken we dan stilaan terug naar huis, maar dan ben ik de enige blijkbaar.

ik kijk er erg naar uit. We zijn blijkbaar met een 4 a 5 Deloreans, ik hoop dat je daar ook wat reactie krijgt.

groetjes
Jan

WelmoedJ schreef:
Jan Indekeu schreef:Dag Welmoed,

Neem je de nachtboot naar ginder op donderdag avond of vrijdag avond?

Ed gaat vrijdagochtend vroeg heeft hij gezegd.
Verder nog van niemand iets gehoord (optie op het goedkope tarief is voor 2 maanden vastgezet, maar wachten tot het laatst is riskant!

Op een ferry loop je net zoveel risico op schade als in het gewone verkeer. 't Zijn per slot van rekening dezelfde (goed of slechte) chauffeurs. IK heb al die keren oversteken nog nooit schade gehad (behalve dan destijds bij de Hovercraft in Calais, maar dat was een ingeslagen ruit door een inbreker, niet op de ferry zelf!).

Ik kies zelf voor de donderdagavond vetrekken en zondagavond terug (beide keren de de nachtboot), dan ben je 's ochtends bij aankomst fris en monter en rijd je overdag. Kun je ook relaxter rijden en - belangrijk - vanuit Harwich heb je geen last van de verkeersdrukte of problemen op de ring van Londen.
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie: