|
Yahoo Delorean groep
|
|
12-03-2009, 05:54 PM
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Yahoo Delorean groep
Hallo Allemaal,
Ik wilde net gaan kijken op de Delorean groep op Yahoo maar ik kreeg de melding dat het niet meer bestaat: There is no group called deloreanclubnl. Please make sure you typed the web address correctly. If you have done so, the group may no longer exist. Klopt dit of doe ik misschien iets fout? Groeten, Marc de Vos |
|||
|
12-03-2009, 07:20 PM
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Yahoo Delorean groep
Hallo Marc,
Er is uitgebreid aandacht besteed aan de opheffing van de e-group. Iedereen van de e-group heeft daar zelfs kort geleden nog bericht over gekregen. Twee "praatpalen" voor een zo kleine groep is gewoonweg teveel van het goede. In plaats van de e-group doen we het nu met dit forum. Welmoed. DCN #261 DeLorean VIN #6513 Pontiac TransSport 3.8L V6 1996 |
|||
|
12-03-2009, 10:56 PM
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
Hallo Welmoed,
Ik ben niet op de hoogte gebracht wat ik een erg kwadelijke zaak vindt,en ik wil graag weten waarom ik hier niet over ingelicht ben als lid zijnde. Waar is die discussie dan gevoerd? Het is erg zonde om dit oude forum om zeep te helpen waar heel veel kennis in zat. Marc |
|||
|
12-03-2009, 11:09 PM
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
De webmaster heeft iedereen van de e-group een mail gestuurd.
Bovendien hebben we begin vorig jaar al laten weten (via de Ledenraad) dat de opheffing er aan te komen zat. Soortgelijke opmerkingen heb ik zelf ook nog regelmatig op de e-group geplaatst. Je kan dus niet stellen dat je niet bent ingelicht. Alle berichten in de e-group gaan immers naar iedereen. Dus... DCN #261 DeLorean VIN #6513 Pontiac TransSport 3.8L V6 1996 |
|||
|
12-03-2009, 11:20 PM
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
Hallo Welmoed,
Ik heb nooit die mail ontvangen heb en dat vindt ik een kwalijke zaak. Maar goed hij is toch al afgesloten dus deze discussie heeft totaal geen zin meer. Verder constateer ik dat dit forum heel slecht loopt, kijk naar het aantal discussie/berichten het lijkt wel of er niks meer gebeurd in de club. Als ik het vergelijk met de E-Group daar kwamen nog wetenswaardig of interessante vragen of gezellige klets voorbij hier zie ik dat bijna niet daar vind ik het zo jammer dat de E-Group er niet meer is. Maar goed voor mij weer iets minder om nog lid te blijven. Fijne avond verder. Marc |
|||
|
13-03-2009, 11:54 AM
Bericht: #6
|
|||
|
|||
|
Ik kan me ook niet heugen dat ik daar ooit bericht van heb gehad, of dat zoiets besproken is tijdens de ledenvergadering..
Wouter |
|||
|
13-03-2009, 11:43 PM
Bericht: #7
|
|||
|
|||
|
Heren,
Laat ik voorop zeggen dat ik het erg spijtig vind dat de berichtgeving jullie niet blijkt bereikt te hebben, dit is een onaangename verassing. Het bestuur heeft echter in mijn ogen zijn best gedaan om het kenbaar te maken, het enige wat ze zo ongeveer gelaten hebben is persoonlijk bij iedereen langs te gaan om het te vertellen. Het gaat hier duidelijk om een niet opzettelijke situatie. De berichtgeving is tweemaal verstuurt naar de e-group, de eerste berichtgeving was op de 22ste van February, de tweede op 8 Maart, origineel zouden we op 1 Maart de e-group sluiten maar omdat dit bericht zo laat de deur uit is gegaan (het zou 2 weken eerder verstuurt moeten zijn maar daar is iets mis gegaan) hebben we gewacht tot 11 Maart. Op 10 Maart heb ik zelf nog een bericht verstuurt dat de e-group ging sluiten. Na de eerste berichtgeving is er een hele discussie op de e-group geweest over het sluiten van de e-group. Het enige wat ervoor gezorgd kan hebben dat het originele bericht niet is ontvangen is dat je bij je e-group instellingen berichtgeving van e-group eigenaren hebt uitgeschakeld (al weet ik niet eens zeker of dat mogelijk is), of dat je spam filter (of die van je ISP) de berichten heeft onderschept. Echter dan nog zijn alle berichten sinds de 22ste op de e-group, een totaal van 9 berichten, allemaal over dit onderwerp geweest en is er nog het laatste bericht van mij persoonlijk aan de e-groep over de sluiting. Dit zijn berichten die verstuurt zijn zoals elk ander bericht op de e-group. Verder zijn er over het laatste jaar diverse eerdere discussies gevoerd, bij het eerst openen van het forum, later op andere posts. Zie bijvoorbeeld ook de discussie halverwegen September waar een aantal mensen hun mening lieten weten over dit onderwerp en het bestuur al duidelijk maakte deze weg in te willen slaan. Mochten jullie al deze berichtgeving gemist hebben vermoed ik dat jullie al langer een probleem hebben met het ontvangen van e-groep berichten en is het misschien maar goed dat we nu op een forum zitten wat niet afhankelijk is van over enthousiaste spam filters van ISPs en dergelijke. Ik weet bijvoorbeeld uit persoonlijke ervaring met Welmoed dat bijvoorbeeld Tiscali nogal erg streng is op dit vlak en je bij Tiscali absoluut niet overtuigt moet zijn dat je alle email ontvangt die je behoort te ontvangen. Ook mijn eigen ISP is steeds strenger aan het worden met uitfilteren van bulk email, en yahoogroups is behoorlijk moeilijk te onderscheiden van bulk email, het heeft alle karakteristieken van spam mail. Voor de duidelijkheid nog even het bericht wat 2x naar de e-groep is verstuurt: Citaat:Beste e-group gebruikers, Met vriendelijke groet, Bastiaan Olij webmaster http://www.delorean.nl |
|||
|
13-03-2009, 11:58 PM
Bericht: #8
|
|||
|
|||
marcdevos schreef:Als ik het vergelijk met de E-Group daar kwamen nog wetenswaardig of interessante vragen of gezellige klets voorbij hier zie ik dat bijna niet daar vind ik het zo jammer dat de E-Group er niet meer is.Hoi Marc, Dit vind ik een interessante opmerking. Eens even kijken, de egroup in January: - 1 discussie over roestplekken op Eric Timmer zijn auto Uhm, verder niets De egroup in february: - 1 discussie over een top gear artiekel - 1 discussie over het feit dat Ed zijn lidmaatschap opzegt - 1 discussie (bij verre de grootste) over het opheffen van de egroup. 4 discussies in 2 maanden dus. Op het forum in dezelfde periode (en dan tel ik discussies over bestuurszaken en evenementen niet mee, dus dat brengt de echte e-group discussies op 3): - BTTF op macworld - Hetzelfde top gear artiekel - D gespot op national geographic - D gespot op wheeler dealers - Groetjes uit america - Discussie over turbos - Veren en schokdempers - Kuhmo banden - En de discussie over de roestplekken van Eric Timmers Absoluut geef ik je gelijk dat op dit moment niet al deze discussies even goed lopen, mede omdat veel mensen nog niet waren over gestapt naar het forum, of op de (inactieve) e-group bleven hangen. De tijd zal leren of dit zal verbeteren. Maar de e-group de laatste maanden was al zo goed als dood. In November en December is er niet eens gepost op de e-group, er is wel activiteit op het forum geweest. Daarvoor waren er meerdere actieve discussies, maar volgens mij zitten de meeste mensen die daaraan deelnemen nu allemaal actief op het forum (is beetje moeilijk in te schatten, dit is absoluut op gevoel gebaseerd en ik kan het mis hebben). Marc, dat je gevoel zegt dat de e-group gezelliger was omdat je daar al jaren zit en je de meeste actieve posters daar van gezicht kent door de vele leden dagen die we samen doorgebracht hebben, dat gevoel deel ik zeker met jouw. Maar dit is een gevoel wat eerder zijn grondvesten heeft in dat jij, en vele mede leden, het forum nog geen kans hebben gegeven, dan dat dit op feiten berust. Met vriendelijke groet, Bastiaan Olij webmaster http://www.delorean.nl |
|||
|
14-03-2009, 12:45 PM
Bericht: #9
|
|||
|
|||
|
Jongens,
een forum is een forum...en ik vind dat je ook met de tijd mee moet gaan. Deze layout is naar mijn mening veel overzichtiger en geen irritante reclames en om de zoveel tijd opnieuw moeten inloggen. Ook ik heb de mail niet ontvangen maar wel de discussies gelezen over het sluiten op de e-group. Dit forum is in vele gevallen makkelijker, ook met het plaatsen van foto's e..d bij topics wat ik persoonlijker meer gewend ben. Groeten Floris |
|||
|
19-03-2009, 02:44 AM
Bericht: #10
|
|||
|
|||
|
Iedereen van de e-group heeft daar zelfs kort geleden nog bericht over gekregen. Twee voor een zo kleine groep is gewoonweg teveel van het goede. Er is uitgebreid aandacht besteed aan de opheffing van de e-group.
------------------------------ Wereld Van Lol Technologie |
|||
|
|

Home
Over de club
Album
Zoeken
Forumledenlijst
Kalender
Help
Voorpagina