Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gegevens in je profiel
19-03-2009, 05:32 AM
Bericht: #1
Gegevens in je profiel
Hoi Mensen,

Ik wou iedereen even wijzen op het GebruikersCS en om precies te zijn op de extra gegevens die je kunt opgeven in het gedeelte Profiel wijzigingen.

Naast de standaard gegevens die het forum systeem ondersteunt hebben we de mogelijkheid ook een aantal extra gegevens invoerbaar te maken. Ik heb daar vandaag de velden "eigenaar" en "vin" aan toegevoegd. Het is aan iedereen vrij om deze gegevens ook daadwerkelijk in te vullen maar het geeft ons de mogelijkheid deze gegevens elders op de site weer te gebruiken.

Waar ik op dit moment naar aan het kijken ben is of ik deze gegevens bijvoorbeeld terug kan laten komen in het stukje links naast een post, maar ook het automatisch invullen bij het aanmelden van een evenement behoort tot de mogelijkheden.

Kijk er eens rustig aan, suggesties zijn zeker welkom.

Met vriendelijke groet,

Bastiaan Olij
webmaster http://www.delorean.nl
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-03-2009, 08:15 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-03-2009 om 08:16 PM door JanvdWouw.)
Bericht: #2
RE: Gegevens in je profiel
Leuk, maar je moet even zorgen dat "VIN" dan ook alleen maar zichtbaar wordt als iemand eigenaar is...

Ik heb "nee" aangevinkt, maar TOCH staat er nu "Vin:" bij mijn naam...
Heb dus "Aygo" maar ingevuld, maar het is niet helemaal zoals het hoort...

JAN | MurciƩlaygo++++++ [Afbeelding: 159185_5.png]
-------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-03-2009, 10:51 PM
Bericht: #3
Jan,

Zeker waar, ben er nog mee aan het experimenteren, ben er nog maar net achter hoe ik velden kan gebruiken in dat gedeelte maar het lijkt erop dat een stukje alleen onder voorwaarden tonen betekent dat ik een aanpassing in de sourcecode moet doen. Daar hebben ze dan net even niet goed genoeg over nagedacht. Maar ik ben nog aan het uitzoeken, mischien hebben ze er wat voor Smile

Met vriendelijke groet,

Bastiaan Olij
Reageren op dit bericht
23-03-2009, 01:18 AM
Bericht: #4
Trouwens nog wat: ik heb nu het forum ingesteld als RSS-feed, maar van bovenstaande reactie
kreeg ik dus GEEN melding. Werkt dat alleen voor nieuwe topics of heb ik wat fout gedaan?

JAN | MurciƩlaygo++++++ [Afbeelding: 159185_5.png]
-------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
23-03-2009, 01:24 AM
Bericht: #5
Hey Jan,

Hmm, ik ga me daar eens in verdiepen, ik was onder de indruk dat alle nieuwe posts in the RSS feed terecht kwamen en dan is het aan je RSS reader om te zien dat er nieuwe berichten zijn. Maar mischien staat er ergens een optie dat alleen nieuwe topics in the RSS terecht komen.

Met vriendelijke groet,

Bastiaan Olij
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie: