|
Hier spreekt den Secretaris!
|
|
09-01-2008, 09:19 PM
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Hier spreekt den Secretaris!
Arnold Schurink is mijn naam.
Sinds drie jaar secretaris van de DeLorean Club Nederland, en de komende drie jaar gaan we hier vrolijk mee verder. |
|||
|
09-01-2008, 10:18 PM
Bericht: #2
|
|||
|
|||
deloreanschuur schreef:Arnold Schurink is mijn naam. Echte Grunninger, kort en krachtig!
DCN #261 DeLorean VIN #6513 Pontiac TransSport 3.8L V6 1996 |
|||
|
03-03-2008, 02:17 PM
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
RE: Hier spreekt den Secretaris!
Mijn naam is Dennis Koppen,23 jaar,en sinds jaar en dag Delorean fan, ja idd door the BTTF films, heb zelf de pet van marty en alle schaalmoddellen en nummerplaat haha.
Geen ferrari,porsche of wat dan ook voor mij, als ik kon kiezen dan kies ik altijd een Delorean. Ik kom uit lelystad en ben HBO student technische bedrijfskunde/industrieel management te zwolle. Daarnaast zing ik voor mijn hobby(uit de hand gelopen dat wel) jazz standards, muziek van oa Frank Sinatra, Nat king cole en Michael Buble en vele anderen. Paar jaar geleden ben ik bij DMC service geweest om een clubmiddag bij te wonen en om een Delorean voor het eerst in het echt te zien en heb er zelfs in gezeten !! WOW ik kan er nog op teren. Ik lijk wel een klein kind hier,maargoed jullie snappen het denk ik wel. Groetjes Dennis Koppen Delorean Fan |
|||
|
30-03-2008, 11:24 AM
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Dennis is de "aanzwengelaar" voor wat betreft de Nationale Oldtimerdag in Lelystad waaraan de DCN deelneemt. Het loopt nog niet echt storm met de aanmeldingen, maar daar gaan we nog wat aan proberen te doen. Groeten Arnold
dckoppen schreef:Mijn naam is Dennis Koppen,23 jaar,en sinds jaar en dag Delorean fan, ja idd door the BTTF films, heb zelf de pet van marty en alle schaalmoddellen en nummerplaat haha. |
|||
|
24-10-2008, 08:12 AM
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
Hoi Hoi
![]() Ik ben samantha en fan van de dolorean door mijn vriendje, hij heeft alle schaalmodelen, en ook de bouwpakketten zijn in zijn bezit. Maar nou was mijn vraag of het ook mogelijk is via het forum om een deloren te huren...? enig idee bij wie ik daarvoor moet/kan zijn?? Met vriendelijke groeten!!! Samantha
|
|||
|
|

Home
Over de club
Album
Zoeken
Forumledenlijst
Kalender
Help
Voorpagina